نصب شیشه ماشین

۱۳۹۸ یکشنبه ۳۱ شهریور در ساعت ۰۶:۱۰ ب.ظ

خدمات نصب و تعویض شیشه خودرو

همانطور که می دانید شیشه ماشین یکی از اجزای اصلی وسایل نقلیه و از موارد تاثیر گذار درهنگام رانندگی می باشد .پس توصیه ما به شما این است که با مواجه شدن مشکلات هرچند جزئی مثل ترک خوردگی اقدام به تعویض شیشه اتومبیل خود کنید. زیرا علاوه بر کاهش زیبایی ظاهری خودرو می تواند امنیت شما را به خطر اندازد. اولا می تواند در دید راننده اختلال ایجاد کند، ثانیا می تواند عاملی برای سرقت خودرو شود، ثالثا ترک خوردگی ها و شکستگی های هرچند کوچک که معمولا افراد اهمیتی به آن ها نمی دهند می تواند با سرعت گرفتن خودرو یا وزش بادی شدید به ترک خوردگی بزرگ تر یا شکست کامل منجر شود. فروشگاه اینترنتی ولاش پارت در راستای رفاه و رضایت مشتریان خود در کنار خدمات نصبی که برای قطعات یدکی خودرو مثل نصب شیشه بالابر و تعویض شیشه بالابر، نصب قفل های ضد سرقت وقفل کاپوت، نصب قفل کامپیوتر(ECU) ماشین دارد. خدمات دیگری برای شیشه خودرو که تضمینی برای زیبایی و امنیت وسیله نقلیه شما می باشد، به شرح زیر ارائه کرده است:
• نصب شیشه جلو
• نصب شیشه عقب
• نصب شیشه بغل
• تعویض شیشه جلو
• تعویض شیشه عقب
• تعویض شیشه درب
این خدمات در برگیرنده تمامی خودروهای تولید داخل و خارج می باشد و تمام مراحل کیفی از جمله کیفیت کالا و همچنین کیفیت نصب را تضمین می دهد.

نحوه تعویض شیشه جلو و شیشه عقب خودرو

با توجه به اینکه جنس شیشه جلو خودرو از طلق بوده و از خاصیت نشکن بودن برخوردار است در برخی موارد قابل تعمیر و ترمیم هستند. در غیر این صورت تعویض شیشه ترک خورده و نصب شیشه جدید امری ضروری محسوب می شود که مراحل آن به شرح زیر است:
در ابتدا شیشه ترک خورده را با دقت تمام از جای خود خارج کرده به گونه ای که هیچ خورده شیشه ایی به جای نماند و چسب های قبلی را از جای خود کنده، سپس محل قرار گیری شیشه را عاری از هرگونه گرد و غبار و رطوبت می کنیم و چسب مناسب را به اندازه کافی در آن محل می ریزیم. حال شیشه را با دقت تمام در جای خود قرار داده و با چسب نواری محل آن را فیکس و ثابت می کنیم. پس از اتمام مراحل نصب توصیه می شود که حداقل 24 تا حداکثر 48 ساعت شیشه ها با آب و رطوبت برخوردی نداشته باشند. همچنین بهتر است در حین حرکت شیشه ایی باز یا نیمه باز نباشد، زیرا فشار داخل کابین اتومبیل افزایش پیدا می کند و به جهت اینکه نصب شیشه از خارج خودرو صورت می گیرد، و در مواردی منجر به جابجایی شیشه می شود.
 نصب شیشه جلو و عقب خودرو توسط ولاش پارت با بروز ترین روش ها و با کیفیت ترین مواد چسبی انجام می شود.
نکات قابل توجه در نصب شیشه خودرو
همانطور که گفته شد شیشه اتومبیل از قطعات اصلی می باشد به همین جهت تعمیر، تعویض و نصب آن موضوعی حائز اهمیت است و نکات اساسی در رابطه با آن باید رعایت شود.
نصب شیشه باید به قدری محکم باشد که در هنگام حرکت صدا و لرزش نداشته باشد.
نصب شیشه باید به قدری تمیز باشد که چسب های مربوطه به هیچ وجه نمایان نشود و ظاهر کلی شیشه حفظ شود.
نصب شیشه باید از چسب مرغوب و با کیفیت باشد که در هنگام بارندگی قطرات آب و باران به داخل ماشین نفوذ نکند.

ترمیم شیشه خودرو

در مواردی که ترک خوردگی شیشه جلو ماشین ، محدوده ای کوچکی  از شیشه را در بر گرفته باشد میتواند گزینه مناسبی  باشد تا این که بخواهید به طور کامل شیشه جلو را تعویض کنید.
نکته: ترمیم شیشه خودرو فقط برای شیشه جلو  انجام پذیر است و این موضوع نیز تنها به دلیل طلق به کار رفته در شیشه جلو است.این طلق مخصوص در هنگام صانحه و حادثه از ریخن شیشه جلو گیری میکند و شیشه تنها  به تکه هاب کوچک تبدیل می شود اما به واسطه طلق نمیریزد و در جای خود ثابت میماند.

دلایل ترمیم  ترک خوردگی شیشه جلو

پیگیری از افزایش محدوده ای ترک خوردگی
کاهش هزینه (دیگرنیازی به تعویض شیشه پیدا نمیکنید)
افزایش زیبای ظاهری 
زمان کم برطرف کردن ترک خوردگی
اخطار
خیر
بله