(0) نفر 0
آینه بغل خودرو

آینه بغل خودرو

آینه بغل را می توان یکی از قطعات مهم خودرو دانست که به راننده کمک می کند تا رانندگی ایمنی را داشته باشد.

محمدحسین  فتحی  ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ آذر

آینه بغل خودرو

آینه های بغل خودرو از جمله لوازم مهم آن محسوب می شوند. این قطعه ها به راننده کمک می کند تا تسلط خوبی روی محیط اطراف وسیلۀ نقلیه خود داشته باشد و از برخورد احتمالی با دیگر خودروها جلوگیری کند. در واقع، آینه بغل، رانندگی را ایمن تر می کند. راننده ها می بایست در هنگام راندن خودروی خود به طور مداوم به آینه ها نگاه کنند. این موضوع، احتمال تصادف را به مقدار زیادی کاهش می دهد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، درصد زیادی از تصادفات جزئی در سطح شهرها، به دلیل بی توجهی به آینه بوده است.


انواع آینه بغل خودرو

آینه ها به دو دستۀ برقی و دستی تقسیم می شوند. در گذشته، روی همۀ خودروها آینه های دستی تعبیه می شد اما با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در صنعت خودرو، آینه های برقی جای آینه دستی را در وسایل نقلیه جدید گرفت. آینه برقی در مقایسه با نوع دستی آن دارای مزیت های مختلفی است. به طور مثال؛ راننده می تواند با استفاده از آینه های برقی به راحتی توسط یک کلید، زاویه شیشه آینه ها را نسبت به دید خود تنظیم کند. همچنین برای پارک کردن خودرو، راننده می تواند آینه ها را طوری تنظیم کند که خودرو به خوبی در جای پارک قرار گیرد. قابلیت تا شدن آینه های برقی توسط یک دکمه، از ویژگی های دیگر این محصولات است که به راننده این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم آن ها را موازی با بدنه خودرو ببندد.


آینه های برقی علاوه بر آسان کردن شرایط برای راننده، زیبایی های ظاهری هم برای خودرو ایجاد می کند. آینه های برقی راهنمادار از انواع این آینه هاست که جلوه خاصی به وسیله نقلیه شما می دهد.

آینه بغل در مدل های مختلف و مختص انواع خودرو توسط تولیدکننده های بسیاری تولید می شود. آینه بغل پراید، آینه بغل 206، آینه بغل ال 90 از جمله قطعاتی است که خواهان زیادی دارد و فروشگاه اینترنتی ولاش پارت هم سعی کرده مدل های متنوعی از آن را در دسترس مشتریان خود قرار دهد. این مجموعه، علاوه بر محصولات ذکر شده، برای فروش آینه بغل در انواع مختلف مانند آینه بغل مگان، آینه بغل زانتیا و آینه بغل 45 هم پیش قدم شده است تا گروه کاملی از کالاها را به شما عزیزان ارائه دهد.


وجود مراکز مختلف عرضه کنندۀ لوازم یدکی خودرو، انتخاب محصول مناسب و باکیفیت را برای صاحبان خودروها دشوار کرده است اما سایت ولاش پارت با دقت نظر در سلایق مختلف، مجموعه ای کامل جمع آوری کرده است تا شما خریدی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.  برای خرید آینه بغل ساینا، خرید آینه بغل پیکان، خرید آینه بغل 206، خرید آینه بغل نیسان، خرید آینه بغل رانا، خرید آینه بغل 207، خرید آینه بغل سورن، خرید آینه بغل تیبا، خرید آینه بغل سانتافه و خرید آینه بغل پاترول می توانید از طریق سایت به راحتی اقدام و محصول خود را تهیه نمایید.

نظرات راجع به این مقاله

اولین  قبلی  0 ردیف  بعدی  آخر