(0) نفر 0
خارجات خودرو

خارجات خودرو

محصولات متنوعی از قطعات یدکی خودرو ها وجود دارد، قطعات خارجات یکی از این لوازم و قطعات یدکی می باشد. از انواع خارها برای ثابت نگه داشتن برخی قطعات خودرو استفاده می شود. برخی از آن ها به صورت مستقل کاربرد دارد و برخی دیگر به همراه پیچ و مهره به کار می روند.

 خانم مهندس اصلانی  ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ آذر

خارجات خودرو

افزایش روزافزون وسعت شهرها و مشکلات موجود در حمل ونقل عمومی، مردم را به خرید و استفاده از خودروهای شخصی ترغیب کرده است. همین موضوع موجب گستردگی تنوع خودروهای موجود در بازار هم شده است. به تناوب این اتفاق، نیاز به لوازم یدکی خودرو هم بسیار افزایش یافته و انواع مختلفی از آن وجود دارد.
محصولات متنوعی از قطعات یدکی خودرو ها وجود دارد، قطعات خارجات یکی از این لوازم و قطعات یدکی می باشد. از انواع خارها برای ثابت نگه داشتن برخی قطعات خودرو استفاده می شود. برخی از آن ها به صورت مستقل کاربرد دارد و برخی دیگر به همراه پیچ و مهره به کار می روند. از انواع این محصولات می توان به خار مکانیکی قفل خودرو، خار لبه شیشه درب خودرو، خار قفل سوئیچی، خار دستگیره بیرونی درب و خار چهارگوش و ... اشاره کرد.

 

خارمیله قفل کن

خارهای موجود در بازار دارای انواع بسیار مختلف و گوناگونی است و با مواد مختلی در طرح ها و نوع های مختلفی تولید می شود. اغلب خارها از پلاستیک تولید می شوند که نوع پلاستیک استفاده شده باید دارای انعطاف پذیری باشد که این انعطاف بیشتر برای باز و بستن لازم است و از شکستن خار جلوگیری می کند. دلیل اصلی استفاده از خار ها به جای پیچ و مهره حفظ زیبایی خودرو و هزینه پایین تولید این قطعه نسبت به قطعات دیگر است. خار میله قفل کن درب خودرو از جنس پلاستیک فشرده با درجه کیفی بسیار عالی  تولید شده است .

چند نمونه خار و کاربرد آنها:

خار مکانیکی قفل جز خارهای پر کاربردی است که در انواع قفل استفاده می گردد. 
                                                                
خار گرد  جز خارهایی است که به شکل گرد تولید شده و با ترکیبی از پلاستیک و فلز تولید می شود. 
                                                             
                              
خار لب شیشه واسطه بین شیشه خودرو و دستگاه شیشه بالابر است که از کله کردن شیشه جلو گیری می کند.

                                            
شاسی قفل کن درب خودرو

شاسی قفل کن درب از جمله قطعاتی است که به مرور زمان و به دلیل استفاده ی زیاد و قرار گرفتن درسرما، گرما و تابش نور خوشید دچار شکستگی  می شود.
                                                                 

زه شیشه عقب ماشین

زه شیشه عقب یکی از محصولاتی است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی عقب خودرو شما دارد. در ماشین های لوکس امروز برای زیبایی و رسانده اصالت خودرو از زه ها بیشتر استفاده می شود.