(0) نفر 0
قطعات آینه بغل خودرو

قطعات آینه بغل خودرو

از اجزای بیرونی خودرو ، آینه های بغل است که به دلیل بیرون بودن از فضای بدنه بیشتر در معرض برخورد با وسایل نقلیه ی موتوری، ماشینی، دیوار، درب پارکینگ و ... قرار می گیرد. گاهی این برخورد ها باعث آسیب رسیدن به تمام قسمت های آینه نمی شود و یا در مواقعی به دلیل کار کرد زیاد قطعات آینه کارایی اصلی و رنگ و لعاب اولیه خود را از دست می دهند . به همین ترتیب راهی مقرون به صرفه پیش رو دارید ، در ازای خرید آینه خودرو با قیمت بالا فقط کافیست قطعات آسیب دیده آن را تعویض کنید.

 خانم اصلانی  ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۴ آبان

قطعات آینه خودرو

افزایش روزافزون وسعت شهرها و مشکلات موجود در حمل ونقل عمومی، مردم را به خرید و استفاده از خودروهای شخصی ترغیب کرده است. همین موضوع موجب گستردگی تنوع خودروهای موجود در بازار هم شده است. به تناوب این اتفاق، نیاز به لوازم یدکی خودرو هم بسیار افزایش یافته و انواع مختلفی از آن وجود دارد.  یکی از اجزای بیرونی خودرو ، آینه های بغل است که به دلیل بیرون بودن از فضای بدنه  بیشتر در معرض برخورد با وسایل نقلیه ی موتوری، ماشینی، دیوار، درب پارکینگ و ...  قرار می گیرد. گاهی این برخورد ها باعث آسیب رسیدن به تمام قسمت های آینه نمی شود و یا در مواقعی به دلیل کار کرد زیاد قطعات آینه کارایی اصلی و رنگ و لعاب اولیه خود را از دست می دهند . به همین ترتیب راهی مقرون به صرفه پیش رو دارید ، در ازای خرید آینه خودرو با قیمت بالا فقط کافیست قطعات آسیب دیده آن را تعویض کنید.
قطعات آینه خودرو از جمله پایه آینه ، قاب آینه ، زه دور قاب آینه ، فلاپ آینه و ... می باشد. قاب آینه یک نمونه از قطعات آینه به شمار می رود که در چند سطر بعد بیشتر با آن آشنا می شویم.

قاب آینه بغل خودرو

قاب آینه برای نما و چهره ی آینه ی خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. قاب آینه از قطعات خودرو است و در ظاهر خودرو موثر می باشد. تولید کنندگان خودرو به تازگی علاوه بر بدنه ی خودرو توجه زیادی به قاب آینه ها نیز دارند. در ساخت این محصول از مواد بسیار مرغوب استفاده می کنند تا علاوه بر افزایش طول عمر آن، براقیت این محصول از لوازم بدنه در مدت زمان طولانی حفظ شود، همچنین این قاب ها در زیبا تر نشان دادن آینه ی خودرو نقش بسزایی دارند.