(0) نفر 0
وسایل پر کاربرد خودرو

وسایل پر کاربرد خودرو

لوازم جانبی خودرو از جمله وسایل پرکاربرد و با کارایی بالا بوده که برای هر خودرو ضروری است. اگر می خواهید در زمان سفر با خودرو آرامش و اطمینان را تجربه کنید توصیه می شود انواع لوازم کاربردی ماشین را خریداری کنید.

 خانم مهندس اصلانی  ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۴ تیر

وسایل پر کاربرد خودرو


لوازم جانبی خودرو از جمله وسایل پرکاربرد و با کارایی بالا بوده که برای هر خودرو ضروری است. اگر می خواهید در زمان سفر با خودرو آرامش و اطمینان را تجربه کنید توصیه می شود انواع لوازم کاربردی ماشین را خریداری کنید. وسایل جانبی خودرو تجهیزات فنی هستند که وجود آنها برای یک رانندگی ایمن و مطمئن برای هر راننده ای ضروری است. البته با این تعریف تنها وسایل و تجهیزات فنی مشمول آن می شوند. در صورتی که رنج این وسایل بسیار گسترده است. از تجهیزات فنی گرفته تا وسایلی که برای رفاه و لذت بیشتر در رانندگی طراحی شده اند نیز جز وسایل جانبی خودرو محسوب می شوند. 



GPS(سیستم رهیاب)


سیستم‌های هاد، از مفیدترین فناوری‌هایی است که در ارتش به کار برده شده و مدتی است به درون خودروها نیز راه باز کرده‌ است. البته هنوز روی تمام خودروها تعبیه نشده‌اند، اما در برخی خودروها به کار می روند. این سیستم نه‌تنها کار رهیابی را انجام می‌دهد، بلکه با تلفن‌همراه نیز هماهنگ می‌شود و موسیقی، سرعت حرکت، تماس یا پیام‌های ارسال شده به تلفن‌همراهتان را نیز درست مقابل چشمانتان قرار می‌دهد. 




باربند خودرو


در زمان مسافرت‌ های خارج از شهر، هر سانتی ‌متر از فضای خودرو، مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل، باربند روی سقف خودرو بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرد. باربند از تعدادی میله ساخته شده است که بدون آسیب و هر نوع دستکاری در سقف خودرو، بر روی آن وصل می شود و می تواند مقدار قابل توجهی از وسایل شما را در فضای روی سقف نگه داری کند. این وسیله برای حمل وسایل مسافرت و تجهیزات ورزشی و... طراحی شده است. 




صدا خفه کن 


رانندگی در سکوت و آرامش، بدون شنیدن سروصدای اضافی، مسلما شما را کمتر خسته می ‌کند و به همین دلیل است که رانندگی با خودروهای لوکس از خودروهای ارزانقیمت، راحت‌تر است، اما با این پوشش صدا خفه‌ کن، می‌توانید به همان حد از سکوت در داخل خودرو دست پیدا کرده و در رانندگی طولانی، انرژی‌تان را حفظ کنید. اگر تا به حال صداى موتور بدون صدا خفه کن را شنیده باشید، مى دانید که یک صدا خفه کن تا چه حد روى صدا تاثیر دارد. درون آن تعدادى مجراى ساده با سوراخ هایى روى آن وجود دارد. این مجرا ها و محفظه ها به خوبى یک ساز موسیقى تنظیم شده اند. به گونه اى طراحى شده اند تا امواج صداى تولید شده توسط موتور را بازتاب دهند و تا حدى یکدیگر را خنثى کنند.




حسگرهای هشدار دهنده


در حال حاضر، حسگرهای بسیاری وجود دارد که نزدیک شدن خودرویتان را به دیگر خودروها و احتمال برخورد به آنها را هشدار می‌دهد، اما این حسگر صوتی، تمام لبه‌هایی را که ارتفاعشان در حدی است که ممکن است خودرویتان هنگام پارک کردن، به آنها نزدیک شود و برخورد کند، شناسایی کرده و به شما هشدار و خودرویتان را از خراش احتمالی نجات می‌دهد.




نگهدارنده ی وسایل خرد و ریز در خودرو


اگر کودک دارید، مسلما در هر سفر، چه داخل شهر و چه بیرون از شهر، مجبورید وسایل مخصوص کودکتان را با خود بردارید. گاهی اوقات این وسایل، داخل خودرو، حسابی پخش و پلا می‌شود و کل فضای خودرو را اشغال می‌کند، اما این وسیله به ظاهر ساده، می‌تواند وسایل خرده‌ریز را که همراه دارید، مرتب و منظم نگه دارد. این وسیله مناسب نگهداری ابزارهای مورد نیاز خودتان در خودرو نیز هست. هر زمان هم که لازم نبود، بسادگی جمع می‌شود. 




رهیاب GPS و کنترل سوخت خودروی MPG خودکار


این سیستم خودکار که از چند سال پیش وارد بازار شد، مانند این روزها پیشرفته نبود، اما اکنون با استفاده از یک دستگاه، هر دو امکان بالا در اختیارتان گذاشته می‌شود، به این ترتیب که با پیداکردن بهترین مسیر، شما را در مصرف بهینه سوخت کمک می‌کند. همچنین امکانات دیگری چون شناسایی محل تصادف و اورژانس را نیز دارد.



جا موبایلی خودرو


جا موبایلی خودرو وسیله ای جدید و پرکاربرد می باشد که برای نگهداری موبایل و تبلت در خودرو طراحی شده است. این جا موبایلی دارای قابلیت چرخش 360 درجه و تنظیم ارتفاع می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید آن را بچرخانید و یا بالا و پایین کنید. این محصول به راحتی بر روی شیشه و یا داشبورد خودرو نصب می شود و برای همه گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد. از این محصول می توانید بر روی میز کار خود نیز استفاده نمایید. با استفاده از این وسیله دیگر نگران لیز خوردن و یا گم کردن موبایل خود در خودرو نباشید.